Odkryj trzy kluczowe funkcje, które wyniosą Twoją sprzedaż na wyższy poziom
4,8/5
01
Najlepsze rozwiązanie do zarządzania kontaktami
Zarządzaj swoimi kontaktami bez wysiłku. Zyskaj szybki dostęp do kluczowych informacji, takich jak dane kontaktowe, historia komunikacji czy notatki, aby zapewnić spersonalizowaną obsługę każdego cennego klienta lub potencjalnego partnera.
Baza kontaktów wyposażona w inteligentne funkcjeWyszukiwanie i dodawanie kontaktów jest proste dzięki intuicyjnej bazie danych, która pozwala pracować efektywniej, a nie ciężej.
Kalendarz zintegrowany z danymiSpotkania, rozmowy i inne działania są automatycznie zapisywane w historii klienta, bezpośrednio z kalendarza.
Cała historia relacji z klientem w jednym miejscuWizualizuj wszystkie interakcje z klientami na osi czasu i zawsze bądź o krok do przodu.
02
Twój centralny hub sprzedaży
Monitoruj swój biznes w czasie rzeczywistym i analizuj szczegółowe wskaźniki sprzedażowe, które dostarczą Ci cennych informacji, pomagających osiągać sukcesy w przyszłości.
Śledzenie sprzedaży
Zachowaj prostotę, rejestrując tylko kluczowe informacje, takie jak ceny i terminy, lub zagłęb się bardziej i monitoruj dziesiątki różnych kryteriów. Twoje sprzedaże, Twój wybór.
Oferty i zamówienia
Zarządzaj sprzedażą od początku do końca w Raynet – od cennika i ofert po podpis elektroniczny.
Analizy i raportowanie
Otrzymaj pełen obraz swojego procesu sprzedaży dzięki wizualnym wykresom pipeline, które umożliwią Ci łatwe śledzenie postępów na każdym etapie.
03
Im prościej, tym skuteczniej
Nie mamy jeszcze idealnej funkcji mobilnej sprzedaży, ale robimy wszystko, aby sprzedawcy i menedżerowie naprawdę chcieli korzystać z systemu CRM. Upraszczamy, usprawniamy i automatyzujemy wszystko, co się da.
Personalizuj wygląd i układ kolumn oraz twórz własne pola, aby dokładnie określić, co chcesz zapisać.
IntegracjePołącz Raynet z różnymi systemami innych firm, aby usprawnić swoją pracę. Bardzo prawdopodobne, że właśnie teraz pracujemy nad kolejną integracją.
Google kalendarz
Google kontakty
iCal
Mailchimp
Leady
Rest API konektor
Raynet wspiera profesjonalistów z różnych branż w usprawnianiu procesów sprzedażowych
Do naszego szybko rozwijającego się biznesu szukaliśmy narzędzia, które pozwoliłoby nam efektywnie zarządzać naszym procesem sprzedaży, zwiększyć naszą zdolność do działania, a w ten sposób realizować więcej transakcji. Dzięki Raynet mamy zebrane w jednym miejscu wszystkie informacje o klientach, w tym ich dane, przypadki handlowe, oferty, umowy, notatki ze spotkań oraz zadania.
Dzięki Raynet mam lepszy wgląd w to, nad czym pracujemy, jak zamówienia są rozdzielane i co ustalamy z klientami. Mogę monitorować, ile transakcji zostało zrealizowanych oraz kto jest najbardziej efektywny. Cieszy mnie, że dzięki kontu Google mogłem łatwo skonfigurować dwukierunkowy import danych z kalendarza i kontaktów do iPhone'a. Gdy teraz dzwoni jakiś numer, od razu wiem, czy to obcy, czy ktoś z klientów. To jest świetne!
Raynet wybraliśmy ze względu na przejrzysty wygląd. Jest tak intuicyjny, że szkolenie nowego pracownika zajmuje mi 5 minut. Wszystkie inne funkcje nowa osoba opanuje bez problemu. To oszczędza mi czas, a to jest kluczowe.
W Raynet najlepsza jest jego prostota. Handlowcy szybko się do niego przyzwyczajają, a w przeciwieństwie do innych systemów CRM, Raynet nie jest dla nich uciążliwy i chętnie go używają. Brak przestojów i nieustanne wprowadzanie nowych funkcji to prawdziwa wisienka na torcie. Osobiście najbardziej doceniam w Raynet możliwość zestawiania różnych raportów w czasie. To niesamowicie ułatwia mi analizę efektywności moich handlowców oraz całej naszej działalności.
Zamykaj sprzedaż szybciej dzięki tym zaawansowanym funkcjom
Aplikacja mobilna
Miej dostęp do swoich danych zawsze i wszędzie
Asystent AI
Oszczędź czas i zwiększ swoją produktywność dzięki technologii AI
Raportowanie i prognozowanie
Wyprzedź konkurencję dzięki wnikliwym raportom i precyzyjnym prognozom
Ochrona i bezpieczeństwo
Przydzielaj uprawnienia indywidualnie dla każdego pracownika
Automatyzacja
Zautomatyzuj rutynowe zadania i oszczędzaj czas
Obsługa klienta online i offline Czat, e-mail, infolinia, webinaria, szkolenia. Wszędzie jesteśmy tak samo mili.