Szanse sprzedaży – klucz do efektywnej sprzedaży

5.03.2021zespół RAYNET
Hero Right Lines
Hero Left Lines
Miej doskonały przegląd kontaktów biznesowych swojego zespołu. Kto, z kim, za ile i jakie są szanse na sukces. W Raynet cały biznes masz w zasięgu ręki.

Zakładka Szanse Sprzedaży pozwala śledzić je przez cały okres ich istnienia – na przykład od wypełnienia formularza kontaktowego na Twojej stronie, aż do finalizacji umowy.

To naprawdę tak proste, jak się wydaje. Możesz również utworzyć nową szansę sprzedaży w 22 sekundy prosto z kalendarza. Zobacz, jak robi to Gwynne:

Stwórz swoje własne etapy procesu sprzedaży

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, dostosuj etapy szansy sprzedaży zgodnie z tym, jak sprzedajesz swoje produkty czy usługi. W dowolnym momencie będziesz wiedział, na jakim etapie znajduje się każda dostępna okazja biznesowa. Stworzenie własnego zestawu etapów szansy sprzedaży zajmuje zaledwie sekundy. Instrukcje znajdziesz tutaj.

Jeśli sposób, w jaki prowadzisz biznes, nie mieści się w jednym zestawie etapów, wypróbuj funkcję Typy sprzedaży, którą możesz ustawić w zakładce Ustawienia Rekordu → Szanse sprzedaży → Ustawienia ogólne. Zapoznaj się z osobnym artykułem, który zawiera szczegółowe wprowadzenie i konkretne przypadki użycia.

Rekordy produktów znacznie ułatwiają tworzenie ofert i zamówień

Śledź swoje produkty i cenniki w Raynet.

Dla każdej szansy sprzedaży możesz wykonać standardową kalkulację produktową (z uwzględnieniem zniżek czy wykorzystania waluty obcej). Dzięki temu, za pomocą trzech kliknięć, możesz utworzyć ofertę cenową lub zamówienie, łącznie z eksportem do PDF i wysyłką na e-mail klienta.

Zobacz, jak dodać produkty, stworzyć ofertę cenową i wysłać ją e-mailem.
Z łatwością importuj produkty do Raynet za pomocą szablonu importu. Instrukcje znajdziesz tutaj.

Perfekcyjny przegląd dzięki inteligentnym filtrom

Na liście szans sprzedaży możesz ustawić filtry, aby niczego nie przegapić. Dzięki jednemu kliknięciu zobaczysz na przykład:
  • Nowe szanse sprzedaży – otwarte w tym miesiącu
  • Szanse sprzedaży z przewidywaną datą finalizacji w ciągu 2 miesięcy
  • Otwarte szanse sprzedaży z prawdopodobieństwem wyższym niż 80%
  • Otwarte szanse sprzedaży z zaległym działaniem
  • Otwarte szanse sprzedaży bez zaplanowanego działania
  • Otwarte szanse sprzedaży, które od 60 dni nie mają zaplanowanego działania
  • Otwarte szanse sprzedaży z ostateczną ceną ponad X tysięcy złotych
  • Stracone szanse sprzedaży z ostateczną ceną ponad Y tysięcy złotych
Zobacz, jak ustawić szybkie filtry w swoim CRM.

TOP 7 raportów Raynet

  1. Lejek sprzedażowy pokazuje szanse sprzedaży, które Twój zespół ma obecnie w toku. Od razu zobaczysz, które szanse sprzedaży są otwarte i jakiego obrotu możesz się spodziewać pod koniec wybranego okresu.
  2. Analiza map może być wykorzystana przy planowaniu spotkań. W połączeniu z filtrowaniem możesz zobaczyć na mapie na przykład wszystkich klientów VIP z Gruzji, z otwartą szansą sprzedaży, z którymi nie kontaktowałeś się przez ponad 14 dni.
  3. Rozwój Sprzedaży pokazuje całą skumulowaną sprzedaż (wygrane szanse sprzedaży) dla wybranego okresu.
  4. Sprzedaż wg produktów ukazuje, jak Twoje produkty lub linie produktów radziły sobie w wybranym czasie.
  5. Sprzedaż wg handlowców pokazuje, jak poszczególni handlowcy (właściciele szans sprzedażowych) przyczynili się do ogólnej sprzedaży.
  6. Wskaźnik sukcesu handlowców porównuje wyniki poszczególnych członków zespołu.
  7. Liczba szans sprzedaży pokazuje, ile szans sprzedaży zostało pomyślnie lub niepowodzeniem zamkniętych przez handlowców oraz ile nowych szans zostało otwartych.
Polecamy również przeczytać
Kontakty
03.05. 2021Raynet team
Kontakty
Przechowuj wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu i zawsze miej wgląd w dotychczasowe działania.
Kalendarz
03.05. 2021Raynet team
Kalendarz
Jedyny kalendarz, który pozwala budować historię relacji z klientem.
raynet