Miej doskonały przegląd kontaktów biznesowych swojego zespołu. Kto, z kim, za ile i jakie są szanse na sukces. W Raynet cały biznes masz w zasięgu ręki.
Zakładka Szanse Sprzedaży pozwala śledzić je przez cały okres ich istnienia – na przykład od wypełnienia formularza kontaktowego na Twojej stronie, aż do finalizacji umowy.
To naprawdę tak proste, jak się wydaje. Możesz również utworzyć nową szansę sprzedaży w 22 sekundy prosto z kalendarza. Zobacz, jak robi to Gwynne :)
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, dostosuj etapy szansy sprzedaży zgodnie z tym, jak sprzedajesz swoje produkty czy usługi. W dowolnym momencie będziesz wiedział, na jakim etapie znajduje się każda dostępna okazja biznesowa. Stworzenie własnego zestawu etapów szansy sprzedaży zajmuje zaledwie sekundy. Instrukcje znajdziesz tutaj.
Jeśli sposób, w jaki prowadzisz biznes, nie mieści się w jednym zestawie etapów, wypróbuj funkcję Typy sprzedaży, którą możesz ustawić w zakładce Ustawienia Rekordu → Szanse sprzedaży → Ustawienia ogólne. Zapoznaj się z osobnym artykułem, który zawiera szczegółowe wprowadzenie i konkretne przypadki użycia.
Śledź swoje produkty i cenniki w Raynet.
Dla każdej szansy sprzedaży możesz wykonać standardową kalkulację produktową (z uwzględnieniem zniżek czy wykorzystania waluty obcej). Dzięki temu, za pomocą trzech kliknięć, możesz utworzyć ofertę cenową lub zamówienie, łącznie z eksportem do PDF i wysyłką na e-mail klienta.
Zobacz, jak dodać produkty, stworzyć ofertę cenową i wysłać ją e-mailem.
Z łatwością importuj produkty do Raynet za pomocą szablonu importu. Instrukcje znajdziesz tutaj.
Na liście szans sprzedaży możesz ustawić filtry, aby niczego nie przegapić. Dzięki jednemu kliknięciu zobaczysz na przykład:
Zobacz, jak ustawić szybkie filtry w swoim CRM.