Jedyny kalendarz, który pomaga śledzić pełną historię relacji z każdym klientem. Może również pokazać, co w danym momencie robią wszyscy członkowie Twojego zespołu sprzedażowego.
W porównaniu do tradycyjnych kalendarzy współdzielonych, Raynet ma jedną istotną zaletę – łączy wszystkie działania z powiązanymi klientami i szansami sprzedaży. Jeśli będziesz regularnie wprowadzać dane biznesowe, ważne rozmowy telefoniczne, spostrzeżenia ze spotkań czy notatki z zadań do Raynet CRM, z czasem zbudujesz pokaźny zasób informacji o każdym kliencie. Dzięki temu będziesz mógł zobaczyć:
Co już przeszedłeś z klientem
Kto komunikował się z klientem i jaki był wynik
Które szanse sprzedaży udało Ci się sfinalizować
Kiedy coś poszło nie tak i jak rozwiązałeś te problemy
Kiedy ostatni raz się widzieliście
Dzięki temu Twoi klienci będą mieli poczucie, że naprawdę ich znasz. Nawet po kilku latach możesz być na bieżąco z dowolnym klientem, przeglądając Waszą wspólną historię i znajdując wszystkie niezbędne informacje.
Jeśli członek zespołu sprzedażowego odejdzie, relacja z klientem nie ucierpi. Jego następca może kontynuować pracę tam, gdzie została przerwana.
Kalendarz Raynet pozwoli Ci uniknąć maratonów pisania na klawiaturze. Zaplanowanie kolejnych działań to kwestia dwóch kliknięć. Wystarczy, że użyjesz prawego przycisku myszy, najedziesz na dowolne działanie w kalendarzu, wybierzesz „Utwórz kolejne działanie”, a wszystkie potrzebne informacje będą wstępnie wypełnione. Tak samo łatwo możesz stworzyć nową szansę sprzedaży z poziomu kalendarza.
Kalendarz Raynet CRM możesz zintegrować z innymi aplikacjami kalendarza, do których jesteś przyzwyczajony.
Synchronizacja z Kalendarzem Google
Połączenie z Kalendarzem Google jest dwukierunkowe. Oznacza to, że możesz:
Obejrzyj samouczek, aby dowiedzieć się, jak skonfigurować synchronizację.
Pełną instrukcję ze zdjęciami znajdziesz tutaj.
Synchronizacja z iPhone’em – kalendarz iOS
W kalendarzach Apple z łatwością sprawdzisz, co zaplanowałeś poprzez Raynet. Działania w Twoim CRM są przenoszone na Twoje urządzenie w trybie tylko do odczytu – synchronizacja jest jednokierunkowa, więc rekordy można edytować tylko w Raynet. W 95% przypadków nie powinno to stanowić problemu, obiecujemy. Działania biznesowe najlepiej planować tam, gdzie znajdują się wszystkie inne dane klientów – w Raynet! ;)
Możesz skonfigurować to wszystko za pomocą kilku kliknięć. Wystarczy, że znajdziesz adres URL swojego kalendarza CRM i wpiszesz go na swoim iPhonie w zakładce Ustawienia → Konta i hasła. Zobacz instrukcję krok po kroku.
Jeśli połączenie nie zadziała od razu, po prostu zrestartuj swoje urządzenie. Może i mamy 21. wiek, ale magiczna formuła „wyłącz i włącz” nadal działa :)
Synchronizacja z iCal
Dzięki iCal możesz przenieść swój kalendarz Raynet na inne urządzenia i aplikacje, takie jak Outlook, Thunderbird czy nawet Twoje urządzenie BlackBerry. Zobacz instrukcję ze zdjęciami tutaj.
Czasami nawet mały szczegół może znacznie przyspieszyć pracę. Dla nas kluczowe jest kodowanie kolorami działań w zależności od ich rodzaju. W zespole Raynet używamy następujących kolorów:
Dzięki temu od razu wiemy, kto nad czym pracuje i gdzie jest miejsce na spotkania.