Jedyny kalendarz, który pomaga śledzić pełną historię relacji z każdym klientem. Może również pokazać, co w danym momencie robią wszyscy członkowie Twojego zespołu sprzedażowego.

27.04.2021zespół RAYNET
Hero Right Lines
Hero Left Lines
W porównaniu do tradycyjnych kalendarzy współdzielonych, Raynet ma jedną istotną zaletę – łączy wszystkie działania z powiązanymi klientami i szansami sprzedaży. Jeśli będziesz regularnie wprowadzać dane biznesowe, ważne rozmowy telefoniczne, spostrzeżenia ze spotkań czy notatki z zadań do Raynet CRM, z czasem zbudujesz pokaźny zasób informacji o każdym kliencie. Dzięki temu będziesz mógł zobaczyć:
  • Co już przeszedłeś z klientem
  • Kto komunikował się z klientem i jaki był wynik
  • Które szanse sprzedaży udało Ci się sfinalizować
  • Kiedy coś poszło nie tak i jak rozwiązałeś te problemy
  • Kiedy ostatni raz się widzieliście
Dzięki temu Twoi klienci będą mieli poczucie, że naprawdę ich znasz. Nawet po kilku latach możesz być na bieżąco z dowolnym klientem, przeglądając Waszą wspólną historię i znajdując wszystkie niezbędne informacje.

Jeśli członek zespołu sprzedażowego odejdzie, relacja z klientem nie ucierpi. Jego następca może kontynuować pracę tam, gdzie została przerwana.

Utwórz kolejne działanie za pomocą 2 kliknięć

Kalendarz Raynet pozwoli Ci uniknąć maratonów pisania na klawiaturze. Zaplanowanie kolejnych działań to kwestia dwóch kliknięć. Wystarczy, że użyjesz prawego przycisku myszy, najedziesz na dowolne działanie w kalendarzu, wybierzesz „Utwórz kolejne działanie”, a wszystkie potrzebne informacje będą wstępnie wypełnione. Tak samo łatwo możesz stworzyć nową szansę sprzedaży z poziomu kalendarza.

Połącz Raynet z kalendarzami, z których już korzystasz

Kalendarz Raynet CRM możesz zintegrować z innymi aplikacjami kalendarza, do których jesteś przyzwyczajony.

Synchronizacja z Kalendarzem Google
Połączenie z Kalendarzem Google jest dwukierunkowe. Oznacza to, że możesz:
  • Edytować działania w Raynet oraz w Kalendarzu Google
  • Połączyć rekordy utworzone w Kalendarzu Google z określonymi klientami lub szansami sprzedaży
Obejrzyj samouczek, aby dowiedzieć się, jak skonfigurować synchronizację.
GettingStarted.Calendar.sections.s2.afterVideo

Działania oznaczone kolorami

Czasami nawet mały szczegół może znacznie przyspieszyć pracę. Dla nas kluczowe jest kodowanie kolorami działań w zależności od ich rodzaju. W zespole Raynet używamy następujących kolorów:
  • Spotkania osobiste - czerwono
  • Komunikacja z klientami – żółty
  • Zadania do wykonania – niebieski
  • Sprawy osobiste – zielony
Dzięki temu od razu wiemy, kto nad czym pracuje i gdzie jest miejsce na spotkania.
Polecamy również przeczytać
Kontakty
03.05. 2021Raynet team
Kontakty
Przechowuj wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu i zawsze miej wgląd w dotychczasowe działania.
Szanse sprzedaży
03.05. 2021Raynet team
Szanse sprzedaży
Zyskaj doskonały wgląd w pracę swoich przedstawicieli handlowych. Sprawdź, co zadziałało, co nie, jakie szanse sprzedażowe są przed Twoim biznesem i na jakim etapie obecnie się znajdują.
raynet