Raynet to przejrzyste narzędzie do zarządzania sprawami klientów. Dzięki niemu doradcy oferują lepsze usługi i zwiększają swoje dochody.
Jako doradca finansowy musisz przechowywać wiele informacji o klientach — i w Raynecie się w nich nie zgubisz. Dzięki opcjonalnym polom zapiszesz przy kliencie wszystko, co potrzebne: dane osobowe, kontakty, a nawet hobby.
Sprzedaż produktów finansowych łatwiej kontrolujesz dzięki rejestrowaniu etapu negocjacji danego zlecenia. Będziesz wiedzieć, jaka prowizja wchodzi w grę i czy odnosisz sukcesy w zakresie kredytów hipotecznych lub ubezpieczeń pojazdów.
W Raynecie masz pod ręką wszystko, co kiedykolwiek omawiałeś z klientem — na spotkaniach, przez telefon czy mailowo. Klient wspomniał, że oprócz kredytu hipotecznego rozważa w przyszłości również pożyczkę dla firm? Zapisz to w notatce i zaproponuj mu to przy kolejnym spotkaniu.
Raynet używamy już od 5 lat i przeszedł on długą drogę — pojawiło się wiele funkcji i ulepszeń. Praca z Raynetem jest prosta, intuicyjna i elastyczna — dopasowuje się do każdej firmy jak jogin.
Eva Pustelník
Specjalista ds. ubezpieczeń majątkowych, Centrum hypotečního poradenství, s.r.o.
Raynet na czas przypomni Ci o zbliżającej się rocznicy umowy, dzięki czemu skontaktujesz się z klientem w odpowiednim momencie w sprawie jej przedłużenia. Przypomnienia możesz ustawić dla dowolnego dokumentu lub wydarzenia.
Masz wśród klientów przedsiębiorców? W Raynecie utworzysz ich rekord w kilka sekund. Większość danych system uzupełni automatycznie z rejestru handlowego.