Adela Mrazkova
9.07.2025
Aktualności
Przygotuj orzeźwiający napój, znajdź leżak plażowy i zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie w najnowszym wydaniu Raynet Minutes zanim lato rozpocznie się na dobre! :)
Wysłuchaliśmy Waszych życzeń i ulepszyliśmy pracę z zakładkami, teraz możecie je układać po swojemu. 🙌 Wystarczy je złapać, przeciągnąć i puścić – dokładnie tak jak w zwykłych przeglądarkach internetowych. Dzięki temu łatwo utrzymasz porządek w CRM.
Ponadto, po prawej stronie znajdziesz trzy kropki, pod którymi kryje się opcja zamknięcia wszystkich zakładek jednocześnie lub wyświetlenia listy wszystkich otwartych zakładek. Stamtąd możesz je indywidualnie zamykać lub od razu do nich przejść.
Dodawanie nowych klientów do Raynetu jest teraz łatwiejsze i wygodniejsze. Możesz teraz wyszukiwać podmioty gospodarcze bezpośrednio z 48 krajów 🌎, co otwiera szerokie możliwości pozyskiwania cennych danych.
Podczas dodawania nowego klienta wystarczy wybrać odpowiedni kraj i rozpocząć wyszukiwanie. Dzięki bazom danych takim jak Merk, BizMachine i HitHorizons wszystkie informacje zostaną automatycznie uzupełnione. ✅
Raynet Talks to nasza seria webinarów, której celem jest pomoc w rozwijaniu kluczowych umiejętności biznesowych. W pierwszym odcinku skupiliśmy się na temacie AI w sprzedaży - nagranie znajdziesz tutaj.
W drugiej części skupiliśmy się na relacji między sprzedażą a marketingiem. Agnieszka świetnie poradziła sobie z tym zagadnieniem, a Wasze reakcje utwierdzają nas w przekonaniu, że warto tą serię kontynuować. 😉
Przygotuj się na jeszcze większą efektywność – od teraz możesz zautomatyzować e-maile. Dzięki tej nowej funkcji e-maile wysyłają się same, dokładnie wtedy, gdy jest to potrzebne. Wystarczy ustawić proste zasady, na przykład gdy powstaje nowa transakcja lub gdy przechodzi ona do kolejnej fazy. A Raynet zajmie się resztą.
Wystarczy mieć aktywowaną Pocztę, włączyć zautomatyzowane e-maile w ustawieniach, a następnie wybrać jeden z czterech gotowych szablonów lub stworzyć własny.
I to wszystko z letniego wydania Raynet Minutes! 🌞 Teraz nie pozostaje nic innego jak korzystać z nowych możliwości (i oczywiście z lata!). Kolejne nowości nie będą długo kazały na siebie czekać.
Adél zdobywała doświadczenie w firmach e-commerce i SaaS jako brand managerka skupiona na treściach. Teraz wykorzystuje je w marketingu produktowym, łącząc to, co potrafi CRM, z tym, co klienci potrzebują usłyszeć – w sposób jasny i zrozumiały.