Adela Mrazkova
11.05.2025
Aktualności
Loading...
AI jest dziś wszędzie. W Raynecie jednak dodajemy ją tam, gdzie naprawdę ma to sens.
Nowością jest wsparcie przy tworzeniu e-maili i odpowiedzi – AI dopracuje Twój tekst, uprości zawiłe wiadomości albo stworzy profesjonalnego maila od podstaw. Nie musisz już przełączać się między Raynetem a narzędziami typu ChatGPT.
Podczas pisania e-maila w sekcji Poczta możesz wezwać AI na pomoc – wystarczy kliknąć ikonę obok przycisku „Nowy e-mail” i wybrać „Generuj e-mail”.
Wpisujesz krótką instrukcję (prompt), a sztuczna inteligencja Raynetu pomoże ci dopisać treść albo rozwinąć myśl.
AI działa także przy odpowiedziach – potrafi korzystać z kontekstu oryginalnej wiadomości. Wystarczy umieścić konkretne pojęcia w nawiasach kwadratowych, a AI samo znajdzie, co trzeba.
Zdarza się – przypadkiem zapiszesz e-mail w CRM. Teraz, na wasze życzenie, można go łatwo odraynetować.
Ale są dwa haczyki 🪝🪝:
Więcej znajdziesz w naszej pomocy.
Dwie minimalizacje i jedna maksymalizacja – tak podsumujemy kolejne nowości:
Miło nam poinformować, że Raynet CRM zyskał integracje z kolejnymi narzędziami. Administratorzy znajdą wszystkie dostępne opcje w Ustawieniach – zakładka Dodatki.
Na dziś udostępniliśmy integrację z narzędziami do masowego mailingu: Mailchimp i Ecomail.
A pierwsze polskie narzędzie, z którym możecie już teraz połączyć Raynet, to Fakturownia!
A już wkrótce możecie liczyć na autouzupełnianie danych z rejestrów handlowych.
Prawie 2000 osób zainteresowało się tematem AI w sprzedaży. 🔥
3 webinary, 3 kraje, 8 świetnych prelegentów i 2 prowadzących, którzy spięli to wszystko w całość.
Wasz ogromny odzew bardzo nas ucieszył! Dzięki temu nie kończymy – przygotowujemy kolejne webinary z serii #RaynetTalks. 🚀
Nie zdążyliście obejrzeć? Nic nie szkodzi, nie mamy wehikułu czasu, ale mamy nagranie! 🎥✨
Loading...
Adél zdobywała doświadczenie w firmach e-commerce i SaaS jako brand managerka skupiona na treściach. Teraz wykorzystuje je w marketingu produktowym, łącząc to, co potrafi CRM, z tym, co klienci potrzebują usłyszeć – w sposób jasny i zrozumiały.