Adela Mrazkova
27.11.2025
Aktualności
Ewolucja, którą naprawdę poczujesz. 🦖🦠🧬 Część sprzedażowa jest teraz całkowicie odświeżona i – co najważniejsze – możesz ją dostosować do swoich potrzeb.
Przeprojektowaliśmy wygląd Szans sprzedaży, Ofert, Zamówień i Projektów.
To wielka transformacja i jasne, że mało kto od razu podskoczy z radości.
Ale prosimy – daj nowemu designowi szansę. Jest nowocześniejszy i wciąż pozostaje wierny zasadom działania, które dobrze znasz z innych ulepszonych części, a przede wszystkim daje możliwość tworzenia własnych zakładek i paneli oraz pełnego dopasowania ich wyglądu i rozmieszczenia.
Przyjrzyjmy się temu z bliska.
Dostosowaliśmy rozłożenie tak, żeby najważniejsze informacje były widoczne na pierwszy rzut oka. 👀
⬆️ W górnym pasku możesz teraz łatwo przesuwać szansę sprzedaży przez kolejne etapy aż do wygranej.
➡️ Po prawej stronie znajdziesz wszystkie kluczowe informacje – podstawowe pola do ewidencji, załączniki, szczegółowy rozpis ceny oraz inne informacje.
⏺️ W środkowej części wszystko pozostaje po staremu – zakładki są dokładnie tam, gdzie zawsze.
Twój administrator może teraz dostosować wygląd Szansy sprzedaży dokładnie do potrzeb Twojego zespołu. Niezależnie od tego, czy preferowane jest utrzymanie dotychczasowego wyglądu, czy zastosowanie zupełnie nowego.
Dzięki tej funkcji można na przykład:
Do części głównej można przenieść na przykład pole Opis albo Rozpis ceny.
Więc śmiało można próbować, zmieniać ustawienia i dostosowywać Raynet do własnego stylu pracy. To naprawdę mocne narzędzie. A Oferty, Zamówienia i Projekty obsługuje się w bardzo podobny sposób.
Do poprzedniej wersji designu można wrócić jeszcze przez jakiś czas.
Wystarczy kliknąć żółty przycisk „Używasz nowej wersji”, a od razu pojawi się menu z dodatkowymi opcjami, w tym możliwością powrotu do starszego designu.
Tę opcję zostawimy dla Ciebie jeszcze na kilka tygodni, żeby dać Ci czas na spokojne przetestowanie wszystkiego. 🔄
Na dziś to tyle. Dziękujemy, że jesteś z nami w tym kolejnym przełomowym kroku Raynet. 🙏
Adél zdobywała doświadczenie w firmach e-commerce i SaaS jako brand managerka skupiona na treściach. Teraz wykorzystuje je w marketingu produktowym, łącząc to, co potrafi CRM, z tym, co klienci potrzebują usłyszeć – w sposób jasny i zrozumiały.