Sales Support specialist - dział ekspansji
z językiem polskim i angielskim 🌍

Natalia Kocurek

22.10.2025

Raynet life

Szukamy nowego członka naszego zespołu ds. ekspansji – eksperta gatunku entuzjasticus komunikaticus!

Osoby, która pomoże naszym klientom lepiej poznać produkt Raynet, wesprze działania ekspansyjne i być może otworzy przed nami zupełnie nowe możliwości biznesowe. Jeśli lubisz ludzi, nie boisz się świata IT i masz w sobie duszę odkrywcy — możesz być naszym przyszłym raynetowcem! 💪

Co Cię czeka? 🏆

  • Komunikacja z potencjalnymi klientami – zostaniesz przewodnikiem dla naszych przyszłych klientów. Mówiąc wprost – będziesz supportować tych, którzy dopiero nas testują. 🔥 Nie musisz się bać, nie chodzi o cold calle.
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów – pomożesz zrozumieć, czego klient potrzebuje w swojej firmie i jak może mu w tym pomóc nasze CRM. Dzięki temu możesz otworzyć nową szansę biznesową.
  • Współpraca z innymi działami w Raynet  – będziesz kluczową osobą łączącą klientów z Polski z naszą “mothership” w Ostrawie.
  • Będziesz pracować w naszym akwarium przy głównej ulicy Hlavní třída, Ostrawa - Poruba. To full time job, a nasze biuro jest stworzone po to, żeby dobrze Ci się tutaj pracowało.

✅ Co od Ciebie oczekujemy (Must Have)

  • 🇵🇱 Polski na wysokim poziomie lub jak u native speakera – będziesz pracować głównie po polsku, więc ważne, żebyś czuł/a się w tym języku swobodnie. W komunikacji pisemnej liczy się oczywiście poprawność gramatyczna.
  • Angielski na poziomie komunikatywnym 🇬🇧 – nie będziesz rozmawiać z native speakerami, więc nie musisz przepraszać za każde potknięcie. Ważne, żeby się dogadać.
  • Myślenie biznesowe – potrafisz rozpoznać potrzeby klienta i zaproponować rozwiązanie. 🧠
  • Świetne umiejętności komunikacyjne 🎙️ – niezależnie od tego, czy rozmawiasz osobiście, czy przez telefon – komunikacja jest dla Ciebie kluczowa.
  • Gotowość do pracy hybrydowej – przez 3 dni w tygodniu działasz z naszego biura w Ostrawie.

⭐ Co będzie mile widziane, ale nie jest konieczne (Nice to Have)

  • Doświadczenie w Customer Care albo Sales Support.
  • Zainteresowanie technologią 💻 – w końcu dołączysz do firmy, która dzięki swojemu systemowi CRM pomaga firmom w digitalizacji.
  • 🇨🇿 Jeśli rozumiesz, a może nawet mówisz po czesku, płynnie wejdziesz w nasz raynetowy świat.
  • Otwartość na nowe wyzwania 💡 – szukamy osób, które nie boją się wchodzić z nami w nieznane i odkrywać nowe możliwości!
  • Gotowość do podróży – około raz w miesiącu możesz wybrać się do Polski – na różne eventy i networking. Jeśli będziesz mieć ochotę, droga wolna!


💸 Na co możesz liczyć?

  • 💰 Na start: 6.500 - 9.000 PLN podstawy – w zależności od doświadczenia
  • 💻 Nowy laptop i telefon też
  • 🧘 Relax budget, 5 tygodni urlopu, dofinansowanie do posiłków, sick days, wsparcie rozwoju, tydzień pracy z zagranicy i terapia jako benefit
  • 📦 A gdy przyjdzie czas na dzielenie tortu – kawałek będzie również dla Ciebie
  • ❤️ Pracujesz w topowej firmie technologicznej, gdzie kultura to nie pusty slogan, tylko codzienność
  • 🏆 Biura? Nasze przestrzenie biurowe zdobyły nagrodę Biura Roku


🔁 Jak to u nas wygląda?

  • 📄 Wyślij nam swoje CV lub profil na LinkedInie i napisz kilka słów o sobie – dlaczego ciągnie Cię właśnie do Rayneta?
  • 📞 Odezwie się do Ciebie nasza Simona z HR i umówicie się na pierwszą rozmowę zdalną albo na żywo.
  • Jeśli popłyniemy w tym samym kierunku, zaprosimy Cię na kawę i poznasz ekipę.
  • Jeśli wszystko zagra – oferta i umowa lądują na stole.
  • 🚀 Termin rozpoczęcia? Nie możemy się doczekać! Zacznij, kiedy Ci wygodnie – nawet jutro. 😄

Czy jesteś zainteresowany tą możliwością?
Napisz do nas!

👉 kariera@raynet.cz