Adela Mrazkova
23.04.2025
Aktualności
Loading...
Co znajdziesz w tym artykule?
Automatyzacje w Raynet to narzędzie, które przenosi Twoje codzienne zadania na autopilota. Dzięki temu możesz pracować efektywniej i mieć więcej czasu na to, czego roboty nie zrobią — budowanie relacji z klientami, podejmowanie strategicznych decyzji czy dowożenie wyników.
Na początek zidentyfikuj działania, które regularnie wykonujesz w systemie CRM. Następnie, kilkoma kliknięciami, ustaw co dokładnie Raynet ma robić za Ciebie i obserwuj, jak magicznie działa automatyzacja.
W Raynet stworzyliśmy ponad 50 gotowych szablonów. Obejmują one różne działania — od obsługi klienta po zarządzanie leadami.
Dzięki nim Raynet CRM może na przykład:
Poza szablonami możesz tworzyć własne automatyzacje. Spokojnie — nie potrzebujesz do tego znajomości programowania. To proste jak tworzenie nowej szansy sprzedaży.
Aby uruchomić automatyzację, trzeba ustawić trzy rzeczy:
Wyzwalacz określa, kiedy automatyzacja ma się rozpocząć. Na przykład gdy pojawi się nowy lead, utworzone zostanie nowe konto, zakończy się szansa sprzedaży albo zmieni się status oferty.
Warunek określa, kiedy automatyzacja ma się wykonać. Na przykład: jeśli wyzwalaczem jest nowy lead, warunek może sprawdzać, czy źródło kontaktu to strona internetowa.
Akcja to czynność, którą ma wykonać automatyzacja po spełnieniu warunku. Może to być utworzenie zadania, wysłanie powiadomienia czy dodanie produktów do szansy sprzedaży.
W nowej sekcji automatyzacji znajdziesz gotowe szablony, które wystarczy kliknąć, lekko dostosować do swoich potrzeb — i gotowe. Zanim zaczniesz tworzyć własną automatyzację, sprawdź, czy nie ma już gotowego szablonu, który spełni Twoje wymagania.
Jeśli chcesz stworzyć własną automatyzację, kliknij przycisk Utwórz nową automatyzację w prawym górnym rogu. Potem ręcznie ustaw wyzwalacz, warunek i akcję.
Spróbuj krok po kroku, korzystając z tego wideo:
Zanim uruchomisz automatyzację, pozwól Raynetowi ją przetestować. Kliknij przycisk Uruchom test. Raynet zasymuluje automatyzację i:
Automatyzacje w Raynet umożliwiają naprawdę wiele. Jeśli nie jesteś pewny/a, czy poradzą sobie z Twoimi wymaganiami albo nie wiesz, jak się za to zabrać — chętnie pomożemy! Przygotowaliśmy także szczegółowe instrukcje ze zrzutami ekranu, które poprowadzą Cię krok po kroku.
W Raynet możesz utworzyć dowolną liczbę automatyzacji. Wszystkie znajdziesz w sekcji Przegląd automatyzacji.
Włączaj i wyłączaj automatyzacje jednym przyciskiem. Możesz też zobaczyć, kto jest ich autorem. Jeśli chcesz, aby tylko wybrani współpracownicy mogli je tworzyć, ustaw to w administracji Raynet.
W sekcji Historia wykonania zobaczysz, które automatyzacje zostały wykonane, kiedy się zaczęły, jaki był ich wynik i jakiego rekordu dotyczyły.
Dla każdego uruchomienia automatyzacji zapisywane są szczegółowo wszystkie wykonane kroki. Dzięki temu łatwo ustalisz np. przyczynę ewentualnego błędu.
Automatyzacje są dostępne bezpłatnie dla wszystkich użytkowników Raynet, z limitem 50 uruchomień automatyzacji miesięcznie na instancję.
Uruchomienie automatyzacji to każdy jej przebieg, w ramach którego została zrealizowana przynajmniej jedna akcja. Czyli np. jeśli masz automatyzację tworzącą zadania dla leadów, Raynet utworzy maksymalnie 50 takich zadań miesięcznie. Testy automatyzacji nie wliczają się do limitu.
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać możliwości automatyzacji, dostępne są dwa plany:
Już dawno nie wprowadziliśmy tak dużej nowości, dlatego bardzo zależy nam na Twojej opinii!
Będzie nam ogromnie miło, jeśli wypróbujesz automatyzacje i napiszesz do nas na kontakt@raynetcrm.pl co Ci się podoba albo co można jeszcze ulepszyć.
Dziękujemy i mamy nadzieję, że dzięki robotom Raynet znajdziesz więcej czasu na to, co naprawdę ważne. 🤖✨
Adél zdobywała doświadczenie w firmach e-commerce i SaaS jako brand managerka skupiona na treściach. Teraz wykorzystuje je w marketingu produktowym, łącząc to, co potrafi CRM, z tym, co klienci potrzebują usłyszeć – w sposób jasny i zrozumiały.